AerOn | Key has locked to a different machine
Heeft u de melding Key has locked to a different machine ontvangen tijdens het gebruik van AerOn?
Volg dan de onderstaande stappen om dit probleem op te lossen.
Stap 1: Controleer de hardware ID
Navigeer naar de volgende map op uw computer via de windows verkenner:
C:\ProgramData\Broadcast Partners\Aeron
-
Zoek in deze map het bestand hardwareid.txt.
- In dit bestand vindt u de hardware ID's die door het systeem zijn geregistreerd.
- De onderste regel bevat de meest recente hardware ID. Deze kan je vervolgens met ons delen in dit ticket zodat we een nieuwe hardware id kunnen sturen.
Mocht het hardware ID veranderd zijn is het nodig om onderstaande stap uit te voeren:
- Ga opnieuw naar de map C:\ProgramData\Broadcast Partners\Aeron.
- Zoek het bestand Aeron.key en verwijder dit bestand.
- Start AerOn opnieuw op.
- Het programma zal nu in trial mode opstarten.
- Voer de nieuwe licentiecode die je hebt gekregen van onze support afdeling in om de software weer volledig te activeren.